مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 00:062016-07-27ورزشي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 6مرداد


ناگفته هایی از بمباران قرارگاه اشرف؛ تحریم ها تشدید می شود و آموزش و پرورش سازوکاری درباره هدایت تحصیلی ندارد؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار شورای نگهبان با پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آینده ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه 96 موافقت کرد.

تحریم ها تشدید می شود/ با برنامه موشکی ایران مقابله می کنیم" سند سیاست گذاری حزب دموکرات آمریکا علی رغم تأکید بر تشدید تحریم ها، استفاده از گزینه نظامی و مقابله با برنامه موشکی تهران، خواستار گسترش مبادلات فرهنگی با مردم ایران است.

محرومیت یک جلسه ای رحمتی تعلیق شد" کمیته انضباطی رای های خود را درباره دروازه بان تیم استقلال تهران اعلام کرد.

ناگفته هایی از بمباران قرارگاه اشرف توسط فانتوم ها و تایگرهای نیروی هوایی" جنگ پایان یافت اما 3 سال بعد، بنا بر دستور ابلاغی به نیروی هوایی ارتش، جنگنده های F-4 و F-5 بار دیگر به سمت عراق به پرواز درآمدند؛ هدف آنها بمباران پادگان اشرف (قرارگاه منافقین) بود.

مردم حق گلایه از هدایت تحصیلی دارند/ آموزش و پرورش سازوکاری درباره هدایت تحصیلی ندارد" مشاور معاون رییس جمهور در امور آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در هدایت تحصیلی هیچ سازوکاری ندارد و اگر هم برنامه ای دارد، کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 6مرداد

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 6مرداد