مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 22:162016-07-27حوادث

فرمانده انتظامی سلماس خبر داد کشف بیش از 3 هزار لیتر سوخت قاچاق در سلماس


فرمانده انتظامی سلماس از کشف 3 هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید در این شهرستان خبر داد.

- حسین رمزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی قاچاق در سلماس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم شده و با کسب مجوز قضایی اقدام به بازرسی از مخفیگاه وی کردند.

فرمانده انتظامی سلماس ادامه داد: ماموران انتظامی سلماس در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقدار 3 هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید را کشف و ضبط کردند و در این رابطه اقدام به تشکیل پرونده مقدماتی کردند.

این مسؤول افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در این رابطه یک نفر متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی متهم را جهت سیر مراحل بعدی به مقامات قضایی این شهرستان تحویل دادند.

رمزی بر ضرورت مبارزه با قاچاق سوخت تاکید کرد و افزود: قاچاق سوخت از جمله قاچاق های است که تاثیر مستقیمی بر روی مهم ترین منبع درآمد ملی وارد می آورد.

وی افزود: مبارزه با قاچاق از مهم ترین اولویت های امسال نیروی انتظامی بوده و ماموران انتظامی این شهرستان تمام تلاش خود را در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی سلماس خبر داد کشف بیش از 3 هزار لیتر سوخت قاچاق در سلماس

فرمانده انتظامی سلماس خبر داد کشف بیش از 3 هزار لیتر سوخت قاچاق در سلماس