مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 21:212016-07-27ورزشي

این هفته برگزار می شود ملاقات عمومی مدیران شهرداری بابل با مردم در مصلای جمعه


مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بابل گفت: به مناسبت سالروز تاسیس نمازجمعه بابل، شهردار و مدیران شهرداری بابل در مصلی جمعه این شهر مشکلات نمازگزاران را بررسی می کنند.

- سید مرتضی حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان بابل، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های امام جمعه بابل توجه به فرهنگ عمومی است، مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بابل نیز انجام برنامه های متنوع فرهنگی را در دستور کار خویش قرار داده است.

وی ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر، ساماندهی ورزش محلات با همکاری شورایاران، شناسایی تاریخچه محلات و اطلاع رسانی از طریق تابلوهای ویژه را از جمله کارهای مهم فرهنگی مدیریت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بابل برشمرد.

مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بابل به برنامه های مهم فرهنگی شهرداری بابل در دهه کرامت اشاره و تصریح کرد: آذین بندی و آراسته کردن سطح شهر، نصب بنر و پارچه و برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در پارک بانوان از سوی شهرداری بابل از جمله برنامه های مهم مدیریت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بابل است.

حسینی با اشاره به اینکه شهرداری بابل در حوزه تبلیغاتی و خدماتی نماز جمعه نقش مؤثر و پررنگی داشته است، خاطرنشان کرد: شهرداری بابل در تأمین وسایل ایاب و ذها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این هفته برگزار می شود ملاقات عمومی مدیران شهرداری بابل با مردم در مصلای جمعه

این هفته برگزار می شود ملاقات عمومی مدیران شهرداری بابل با مردم در مصلای جمعه