مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 20:212016-07-27ورزشي

به همت هیأت فوتبال اردبیل دوره مربیگری فوتسال در اردبیل برگزار شد


رییس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: برای اولین بار دوره مربیگری level1 را زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در اردبیل برگزار کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، صمد نوتاش عصر امروز در جریان برگزاری این دوره مربیگری در اردبیل اظهار کرد: ما با دعوت از شهاب سفال منش یکی از مدرسان برجسته فوتسال آسیا در شهر اردبیل این دوره را با حضور مربیان فوتسال برگزار می کنیم تا اسباب ارتقا دانش و توانمندی مربیان در این رشته فراهم آید.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این کلاس ها و دوره های آموزشی افزایش توان مربیانی است که علاقمند هستند در فوتسال جا پای بزرگان و مربیان با دانشی بگذارند که ما در استان اردبیل مربیان توانمند و قابلی را در این حوزه داریم.

رییس هیأت فوتبال استان اردبیل اضافه کرد: هر چند رشته فوتسال نتوانسته به مانند فوتبال رشد و توسعه ای پیدا کند اما در سال های اخیر با بها دادن به این رشته و موفقیت های فوتسال کشورمان این رشته نیز در حال پیدا کردن نام و آوازه ای شایسته برای خودش است تا بتواند مخاطبان بیشماری را جلب کند.

نوتاش با انتقاد از نحوه تعامل ورزش و جوانان استان در خودداری از در اختیار گذاشتن سالن ورزشی مناسب برای برگزاری مرحله عملی دوره مربیگری فوتسال افزود: با وجود هماهنگی های قبلی به یکباره از دادن سالن استنکاف کردند در حالی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همت هیأت فوتبال اردبیل دوره مربیگری فوتسال در اردبیل برگزار شد

به همت هیأت فوتبال اردبیل دوره مربیگری فوتسال در اردبیل برگزار شد