مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 18:262016-07-27بين الملل

وزیر کشور فرانسه: فرد بازداشت شده پس از حمله به کلیسا ارتباطی با این حمله ندارد


وزیر کشور فرانسه طی اظهاراتی وجود ارتباط میان فرد بازداشت شده پس از حمله روز گذشته به کلیسای شمال فرانسه و این حمله را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، وزیر کشور فرانسه طی اظهاراتی در گفت وگو با شبکه یوروپ 1 اعلام کرد که طبق اطلاعات اولیه برآمده از تحقیقات، فردی که در چارچوب تحقیقات مربوط به حمله به کلیسا بازداشت شده، هیچ ارتباطی با حمله ندارد.

برنار کازونوو در گفت وگو با شبکه یوروپ 1 در اظهاراتی اعلام کرد: اطلاعات اولیه ناشی از تحقیقات نشان می دهد که ارتباطی میان این فرد و آنچه دیروز در کلیسا به وقع پیوست، وجود ندارد.

وی درخصوص هرگونه حمایت و پشتیبانی لجستیکی فرد بازداشت شده از دو مهاجم حمله به کلیسا افزود: ظاهرا ارتباطی میان آنها وجود ندارد اما من هنوز در این خصوص محتاط هستم و طی ساعات آینده به اطلاعات بیشتری دست خواهیم یافت.

دیروز سه شنبه دو فرد مجهز به سلاح سرد با ورود به کلیسای منطقه سنت اتین دو روورای در شمال فرانسه چندین نفر را به گروگان گرفتند و یک کشیش را سر بریدند و ساعتی بعد از آغاز این حادثه نیروهای پلیس به کلیسا حمله کرده و هر دو مهاجم را کشتند.

نشریه لو پوئن به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که مهاجمین به هنگام ورود به کلیسا فریاد الدوله الاسلامیه سر داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور فرانسه: فرد بازداشت شده پس از حمله به کلیسا ارتباطی با این حمله ندارد

وزیر کشور فرانسه: فرد بازداشت شده پس از حمله به کلیسا ارتباطی با این حمله ندارد