مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 18:252016-07-27سياسي

واکنش معاون قوه قضاییه به اظهارات فائزه هاشمی


معاون فرهنگی قوه قضاییه در واکنش به اظهارات اخیر فائزه هاشمی رفسنجانی گفت: امیدواریم بزرگانی که منتسب به اینها هستند و خودشان در مسیر برپایی حکومت دینی زحمات زیادی کشیدند از اینگونه اظهارات تبری بجویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اظهارات اخیر فائزه هاشمی مبنی بر اینکه حکومت دینی را قبول ندارد نشانه ای از ترویج سکولاریسم محسوب می شود یا نه؟ افزود: درباره اینگونه اظهارات باید عمیق تر نگاه کرد و قبل از اینکه به فکر برخورد قضایی باشیم باید به فکر روشنگری فرهنگی باشیم.

وی گفت: اولا این اظهارات بی سابقه نیست و امثال آن از جانب افرادی دیگر هم در جاهای مختلف و در سالهای گذشته مطرح شده است و چیز تازه ای نیست.

صادقی افزود: ایشان فرموده اند که حکومت دینی باعث شده است مردم از دین فاصله بگیرند درحالیکه این اظهاراتی بی پایه و اساس است و هیچ استدلال قوی در اثبات آن وجود ندارد و نه ایشان و نه دیگران که عمق بیشتری دارند استدلالی در این باره بکار نبرده اند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: این افراد گاهی مباحثی با عنوان روشنفکری دینی نوشته اند که نوعی تفکیک میان حکومت و مبانی و احکام دینی را قائل هستند یعنی اینکه دین سکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون قوه قضاییه به اظهارات فائزه هاشمی

واکنش معاون قوه قضاییه به اظهارات فائزه هاشمی