مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 16:362016-07-27اقتصادي

امروز صورت گرفت افتتاح نمایشگاه توانمندی های کارآفرینان آستارا


نمایشگاه توانمندی های کارآفرینان آستارا با حضور مسؤولان گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آستارا، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آستارا بعد از ظهر امروز در مراسم گشایش نمایشگاه توانمندی های کارآفرینان این شهرستان اظهار کرد: در این نمایشگاه حدود 50 نفر از کارآفرینان فنی وحرفه ای آثار خود را در قالب چهار غرفه عرضه کرده اند.

بهبود معاشکار با تشریح غرفه های مختلف نمایشگاه مذکور افزود: در غرفه صنایع دستی حدود 15 تابلوفرش دستباف در دو سبک چله ابریشم و گل ابریشم و آثاری از تکنیک های گونی بافی و گبه توسط هنرآموزان آموزشگاه رزا عرضه شده است.

وی با اشاره به عرضه تعدادی از ربات های جنگجو در غرفه رباتیک نمایشگاه گفت: این ربات های جنگجو توسط تعدادی از کودکان و نوجوانان 6 تا 17 سال با همکاری آموزشگاه آراد ساخته شده اند.

معاشکار با بیان اینکه بخش سوم نمایشگاه به آخرین یافته های فناوری اطلاعات و نرم افزارهای روز اختصاص یافته است، تصریح کرد: در این غرفه آخرین نرم افزارهای گرافیکی و آموزشی با همکاری آموزشگاه خیام به منصه ظهور گذاشته شده است.

وی با تصریح بر اینکه چهارمین غرفه از نمایشگاه مذکور به هنر شیرینی پزی اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: مهارت های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی جوانان ستونی از اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز صورت گرفت افتتاح نمایشگاه توانمندی های کارآفرینان آستارا

امروز صورت گرفت افتتاح نمایشگاه توانمندی های کارآفرینان آستارا