مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 15:412016-07-27اجتماعي

فارس گزارش می دهد حضور دوباره ساکنان طبیعت در خانه و کاشانه خود+ تصاویر


یک شکارچی نادم امروز میهمان طبیعت زیبای منطقه حفاظت شده بدر و پریشان در قروه بود تا جمعی از ساکنان طبیعت را به آغوش آن بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قروه، طبیعت زیبای کردستان امروز شاهد یک تصمیم بزرگ و یک حرکت ارزشمند بود، حرکتی برای خدمت به طبیعت.

خالد محمدیان، شکارچی نادمی بود که امروز میهمان طبیعت زیبای منطقه حفاظت شده بدر و پریشان در قروه شد، تا جمعی از ساکنان طبیعت را به آغوش آن بازگرداند.

این شکارچی نادم، از اهالی یکی از روستاهای شهرستان دیواندره، 35 سال به شکار کبک و نگهداری آنان در قفس مشغول بود و امروز پس از غفلتی 30 ساله، 8 قطعه کبک خود را با رهاسازی در منطقه حفاظت شده بدر و پریشان شهرستان قروه، با خدای خود عهد کرد که دیگر به دنبال شکار هیچ جانداری نرود.

از قیمت کبک هایش صرفنظر می کند و روزهای گرم سال که خودش هم از گرمای هوا بی طاقت شده، دست از کبک بازی برداشت و برای همیشه از این پرنده های زیبا که به آنان خو گرفته بود، دست کشید.

محمدیان این پرنده ها را گنجینه های طبیعت معرفی می کند و از همه شکارچیان و کبک بازان می خواهد تا این گنجینه ها را به طبیعت بازپس بدهند تا رضایت خدا را جلب و طبیعت را همچون گذشته، با آراستن به ساکنان خود دلچسب تر و زیباتر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد حضور دوباره ساکنان طبیعت در خانه و کاشانه خود+ تصاویر

فارس گزارش می دهد حضور دوباره ساکنان طبیعت در خانه و کاشانه خود+ تصاویر