مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 12:462016-07-27اقتصادي

مدیر جهاد کشاورزی خوی: تولید بیش از 11 هزار تن گوشت مرغ در خوی


11 هزار 800 تن گوشت مرغ در خوی تولید می شود.

- مهران زینال زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در طول امسال شاهد تولید 11 هزار و 800 تن گوشت مرغ امسال در شهرستان خوی بودیم که این میزان تولید نسبت به مشابه سال های گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه شهرستان خوی یکی از قطب های تولید گوشت سفید در استان آذربایجان غربی است، تصریح کرد: 94 واحد به تفکیک مرغداری گوشتی در این شهرستان فعال است.

مدیر جهاد کشاورزی خوی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی در زمینه های مختلف یکی از مهم ترین برنامه های جهاد کشاورزی این شهرستان است، اذعان داشت: ظرفیت جوجه ریزی در این شهرستان یک هزار و 730 هزار قطعه است.

این مسؤول با بیان اینکه 12 واحد مرغداری تخمگذار در شهرستان خوی وجود دارد، افزود: ظرفیت مرغداری های تخم گذار در این شهرستان 389 هزار و 120 قطعه است.

زینال زاده با اشاره به تولید مرغ مادر گوشتی در خوی، یاد آور شد: هشت واحد مرغ مادر گوشتی در این شهرستان فعالیت می کنند که ظرفیت مرغ مادر گوشتی در این شهرستان 183 هزار و 500 قطعه در یک دوره جوجه ریزی است.

مدیر جهاد کشاورزی خوی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ترویج و تولید مرغ بومی در این شهرستان، اظهار داشت: در راستای ترویج و تولید مرغ بومی راهنمایی و معرفی افراد واجد شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جهاد کشاورزی خوی: تولید بیش از 11 هزار تن گوشت مرغ در خوی

مدیر جهاد کشاورزی خوی: تولید بیش از 11 هزار تن گوشت مرغ در خوی