مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 11:412016-07-27فرهنگي

جشن بزرگ جلوه های ویژه میدانی سینما برگزار می شود


نخستین جشن بزرگ جلوه های ویژه میدانی سینما به منظور قدردانی و تجلیل از پیشکسوت های حوزه جلوه های ویژه میدانی، روز دوشنبه یازدهم ماه مرداد در تالار پرنس تهران برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، نخستین جشن بزرگ جلوه های ویژه میدانی سینما به منظور قدردانی و تجلیل از پیشکسوت های حوزه جلوه های ویژه میدانی، روز دوشنبه یازدهم ماه مرداد در تالار پرنس تهران برگزار خواهد شد.

ایمان کرمیان دبیر جشن بزرگ جلوه های ویژه میدانی سینما اعلام کرد :خوشبختانه امسال با حمایت انجمن دفاع مقدس این برنامه برگزار خواهد شد و بخشی از هزینه ها را هم خانه سینما متقبل شده است و امیدواریم با حضور طیف های گسترده سینماگران بتوانیم جشنی در خور شان و اعتبار حوزه جلوه های ویژه برگزار کنیم که در بسیاری از مواقع زحمات آنها در حاشیه قرار گرفته است.

وی افزود: در این جشن قرار است از سه مدیر جلوه های ویژه سینما تجلیل و از سه دستیار نیز با اهدای لوح تقدیر شود که در روزهای آینده اسامی این افراد از طریق خانه سینما که حامی برگزاری جشن ما است، به اطلاع اهالی رسانه خواهد رسید.

تجلیل از بزرگانی که سال های سال با فیلم های جنگی همراه سینما بوده اند و با جلوه های ویژه میدانی عجین هستند و کسانی که در سال های بعد از انقلاب، همواره یار و یاور سینما بوده اند بخش مهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن بزرگ جلوه های ویژه میدانی سینما برگزار می شود

جشن بزرگ جلوه های ویژه میدانی سینما برگزار می شود