مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 11:002016-07-27سياسي

خواسته های مردم در اولویت مدیران


مدیران خواسته های مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی مدیران استان در یاسوج گفت: همه توان خود را برای حضور سرمایه گذاران در استان به کار خواهیم گرفت .

غلامرضا تاجگردون به عملکرد بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات اشاره کرد و افزود: دلیل اینکه قوانین بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات به خوبی اجرا نمی شود تنها مختص بانکهای کهگیلویه و بویراحمد نیست بلکه بانکهای سراسر کشور با این مشکل روبرو هستند .

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران باید به خواسته ها و نیازهای مردم و جامعه هدف خود توجه کنند افزود: مردم هم باید از مدیری حمایت کنند که متخصص و کاربلد باشد.

تاجگردون با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده تا دوسال آینده 20 هزار هکتار زمین با 140 میلیارد تومان اعتباربرای اجرای طرح آبیاری مدرن اختصاص می یابد گفت: مدیران اجرایی و بخش خصوصی تلاش کنند تا این موضوع محقق شود .

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 30 درصد ارزش افزوده اقتصادی کشور را بانوان تشکیل می دهند گفت : باید در زمینه توزیع بهینه اشتغال سرمایه گذاری کرد تا بخشی از مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته های مردم در اولویت مدیران

خواسته های مردم در اولویت مدیران