مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 09:362016-07-27ورزشي

استقلال اصلا خوب نبود آقای منصوریان! /این چه خط هافبکی است که استقلال داشت؟


علیرضا منصوریان دو فصل خوب را در نفت تهران سپری کرد؛ دو فصلی که برای گذراندن طرح کاد یک مربی در لیگ برتر کفایت می کرد اما یک سؤال همیشه ذهن ما را به خود مشغول می کند ؛ - در این چند سالی که نفت تهران وارد لیگ برتر شده، کدام مربی در این تیم بد کار کرده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین فرکی، منصور ابراهیم زاده، یحیی گل محمدی و این آخری منصوریان هرکدام با نفت در لیگ درخشیدند.

پس ظاهراً باید به دنبال ریشه های این داستان باشیم که چرا هرکسی روی نیمکت نفت می نشیند، بد نتیجه نمی گیرد؟منصوریان شاید می بایست وارد یک آزمون و خطای بزرگ دیگر می شد و امروز این نیمکت پردردسر استقلال است که منصوریان را به یک چالش عمیق فرا خوانده.

قضاوت درباره استقلال اما زود است.

می دانید چرا؟ چون این تیم تازه دوران بدنسازی را پشت سر گذاشته و هنوز باید به استقلال فرصت داد اما پرسیدن برخی سؤالات از سرمربی تیم مایه پیشرفت کار می شود ؛ آقای منصوریان! از خط دفاع تیم تان چقدر راضی هستید؟ این 4 مدافع چقدر اصول دفاع را اجرا کردند؟ هماهنگی میان آنها را چطور ارزیابی می کنید؟ درباره سوتی وحشتناک کنعانی زادگان که در فصل نقل و انتقالات بی خود و بی جهت روی این بازیکن مانور داده شد، چه نظری دارید؟این خط دفاع که طرز ایستادن و چینش آنها بی شباهت به پنیر هل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال اصلا خوب نبود آقای منصوریان! /این چه خط هافبکی است که استقلال داشت؟

استقلال اصلا خوب نبود آقای منصوریان! /این چه خط هافبکی است که استقلال داشت؟