مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 23:112016-07-26ورزشي

سعداوی: بابت شکست فولاد عذرخواهی می کنم/ در بازی های آینده جبران می کنیم


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به خاطر شکست فولاد عذرخواهی می کنم و امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم جبران کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، نعیم سعداوی پس از شکست فولاد مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: از هوادارنی که تا لحظات آخر در گرما به تشویق ما پرداختند تشکر می کنم.

به خاطر این باخت عذرخواهی می کنم، موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما از دست دادیم و امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده جبران کنیم.

وی افزود: از نظر داشتن بازیکن در فشار هستیم، بازیکن زیادی نگرفتیم و از جوانان استفاده می کنیم، هر چند در این بازی بازیکنان تاکتیک مورد نظرم را پیاده نکردند.

وی به عملکرد داور بازی تورج حق وردی هم معترض بود گفت: تورج حق وردی دوست من است و او را قبول دارم و ممکن است اشتباه هم شود، ولی من انتظار دارم داوری مورد نقد واقع شود.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: به طور کلی بازیکنانم خوب بودند و راضی هستم ولی طبیعی است در هنگام فشاری که بعد از گل آوردیم، گل خوردیم و این طبیعی بود که حریف ضد حمله خواهد داشت انتهای پیام/آ http://fna.

ir/5AQ8Y1 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعداوی: بابت شکست فولاد عذرخواهی می کنم/ در بازی های آینده جبران می کنیم

سعداوی: بابت شکست فولاد عذرخواهی می کنم/ در بازی های آینده جبران می کنیم