مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 19:062016-07-26اقتصادي

رییس شورای شهر یاسوج خبر داد بودجه 79 میلیارد تومانی شهرداری یاسوج در سال 95


بودجه شهرداری یاسوج در سال جاری 79 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یاسوج، هدایت امیری عصر امروز در جمع خبرنگاران به بودجه شهرداری یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت: بودجه شهرداری یاسوج با 79 میلیارد تومان بسته شد که این مبلغ بیشتر از محل مطالبات دستگاها، محل عوارضات و برخی محل های دیگر است.

رییس شورای شهر یاسوج گفت: امسال برای اولین بار عوارض پسماند از مردم دریافت می کنیم که برای هر ماه 8 هزار و 500 تومان در نظر گرفته شده بود اما به دلیل عدم توانایی مردم در پرداخت این مبلغ، به 4 هزار تومان کاهش یافت.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر توانمندی واحد سرمایه گذاری شهرداری یاسوج گفت: واحد سرمایه گذاری شهرداری یاسوج مدت یک سال است که راه اندازی شده اما تاکنون نتوانسته ایم برای شهر یاسوج سرمایه گذار بگیریم چرا که برخورد خوبی با سرمایه گذار در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت نگرفته است.

این مسؤول در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه سرمایه گذار در زمینه پسماند وجود داشته اما شما اجازه نمی دهید کارخانه بازیافت راه اندازی شود، بیان کرد: کسی که شما از آن به عنوان سرمایه گذار یاد می کنید کسی است که تاکنون هیچ گونه آورده ای نداشته، در حالی که 7 یا 8 میلیارد پول برای کارخانه بازیافت نیاز است و سرمایه گذار طرح با دست خالی آمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر یاسوج خبر داد بودجه 79 میلیارد تومانی شهرداری یاسوج در سال 95

رییس شورای شهر یاسوج خبر داد بودجه 79 میلیارد تومانی شهرداری یاسوج در سال 95