مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 15:262016-07-26سياسي

معاون استاندار اردبیل: حق شهدا را شایسته ادا نکردیم


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: همه ما در ادای وظیفه در حق شهدا کوتاهی کردیم و نتوانستیم آن گونه که شایسته شأن و مقام آنهاست، پاسدار آرمان آنها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، طاهر شریفی عصر امروز در مراسم اعطای نشان اردبیل به خانواده شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا در اردبیل اظهار کرد: خداوند متعال بهترین انسان ها را گلچین کرده و درجه و مقام شهادت را به آنها که لایق این جایگاه عظیم هستند، می بخشد.

وی تصریح کرد: ما با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب نتوانستیم حق شهدا را شایسته ادا کنیم و وظیفه خودمان را آن گونه که در شأن مقام و درجه آنها بوده، به انجام برسانیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل این غفلت ها را نتیجه گرفتار شدن در مسائل مادی و روزمرگی توصیف کرد و گفت: در کنار نهادهایی همچون بنیاد شهید، جانبازان و حامی این طیف ایثارگران همه ما در قبال خون شهدا مسؤول هستیم و باید در برابر خانواده آنها خاضعانه و خاشعانه در مسیر انجام وظیفه و اعتلای این مملکت تلاش کنیم.

شریفی افزود: همه سرمایه ها که امروز در کشور اسلامی ما به دست آمده به برکت خون شهدا و اهداف بلند آنهاست که قطعاً همه باید تلاش کنیم تا در بهترین مراتب پاسدار راه عزتمندانه شهدا باشیم که بدون هیچ ادعایی سعی کردند در مسیر عبودیت و اخلاص گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار اردبیل: حق شهدا را شایسته ادا نکردیم

معاون استاندار اردبیل: حق شهدا را شایسته ادا نکردیم