مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 15:152016-07-26اقتصادي

افزایش پوشش جنگلی کشور با اجرای سند افق 1404


در برنامه ششم برنامه های ایده آلی طراحی کردیم که نیازمند اعتبار دولتی است تا در سند افق 1404 پوشش جنگلی کشور افزایش یابد - شاخص های اکولوژیکی جنگل یک اصل است و نگاه ما به بهره برداری بحثی انتزاعی استبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما؛ قائم مقام سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیز داری کشور امروز در آیین تودیع و معارفه معاون جنگل رییس سازمان جنگل ها و مراتع کشور در چالوس با اشاره به خوب نبودن حال منابع طبیعی و محیط زیست و مشکلات جنگل در 5 رویشگاه کشور گفت: بیش از 50 درصد از جنگل های شمال کشور آینده روشنی ندارد و باید در این باره برنامه ریزی شود.

مقدسی افزود: ما در برنامه ششم برنامه های ایده آلی طراحی کردیم که نیازمند اعتبار دولتی است تا در سند افق 1404 پوشش جنگلی کشور افزایش یابد.

او با بیان اینکه باید از مدیریت متکی به چوب خارج شد و به مدیریت جنگل و طرح های جنگلی روی آورد گفت: در رویکرد نوین ؛ شاخص های اکولوژیکی جنگل برای ما یک اصل است و نگاه ما به بهره برداری یک بحث انتزاعی است و اینها یک بخش از مدیریت پایدار است .

در این آیین با قدردانی از خدمات بهزاد انگورج ؛ عباسعلی نوبخت معاون جنگل سازمان جنگلها ،مراتع و آبخیز داری کشور معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پوشش جنگلی کشور با اجرای سند افق 1404

افزایش پوشش جنگلی کشور با اجرای سند افق 1404