مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 11:462016-07-26سياسي

ویژه کارشناسان و هرس کاران کارگاه آموزشی انواع هرس فضای سبز بندرعباس برگزار شد


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس از برگزاری کارگاه آموزشی هرس درخت و درختچه و گیاهان زینتی و گلدار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بندرعباس، مصطفی خادم صبح امروز با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی هرس درخت و درختچه و گیاهان زینتی و گلدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ایجاد وحدت رویه در مناطق سه گانه، کارگاه های آموزشی در خصوص انواع هرس درخت و درختچه و گیاهان زینتی و گلدار برای کارشناسان و هرس کاران در فضای سبز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه به مسائل فنی و اجرایی و احتمال بروز خطرات جانی و مالی و ایمنی کار نیز پرداخته شده است، افزود: در کارگاه های مذکور نحوه هرس تمامی درختان موجود در معابر از قبیل چریش، کنار، آکاسیا، لور، گل کاغذی و .

آموزش داده شد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس ادامه داد: هرس درختان در آستانه فصل سرما باید بر اساس دستورالعمل انجام شود که در این کارگاه ها ضمن ارائه نکاتی در زمینه هرس کامل درختان، نحوه هرس درختان کهن سال و خطرزا نیز آموزش داده شد.

دبیر کمیته هرس و ساماندهی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس نیز در این ارتباط بیان کرد: کلاس آموزشی به صورت تئوری و عملی، با موضوع آگاهی از زمان مناسب هرس و شناخت شاخه های نیازمند هرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه کارشناسان و هرس کاران کارگاه آموزشی انواع هرس فضای سبز بندرعباس برگزار شد

ویژه کارشناسان و هرس کاران کارگاه آموزشی انواع هرس فضای سبز بندرعباس برگزار شد