مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 11:462016-07-26سياسي

واکنش شاکری به تعرض فرمانداری نسبت به جایگاه نظارتی شورای شهر


رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با انتقاد از تعرض فرمانداری به جایگاه نظارتی شورای شهر دریکی از مکاتبات اخیر، خواستار پاسخ حقوقی هیات رییسه به این موضوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی شاکری در جریان دویست و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اخیراً فرمانداری طی نامه ای درباره مصوبه تفکیک وظایف معاونت اجتماعی و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اظهارنظر کرده است، افزود: در این نامه فرمانداری استدلال هایی را برای چندمین بار بکار برده که اگر به آن استناد شود، شورای شهر عملانمی تواند تکلیف نظارتی خود را در قبال 21 سازمان و 24 شرکت وابسته به شهرداری انجام دهد.

استدلال فرمانداری این است که سازمان فرهنگی و هنری دارای ساختار و هیات امنایی و مستقل در تصمیم گیری بوده و شورا نمی تواند الزامی را بر او تحمیل کند و به اجزای تصمیم گیری آن وارد شود.

شاکری با تأکید بر اینکه چنین استدلالی تعرض به جایگاه نظارتی شورای شهر است و نظارت شورای شهر در پشت درهای سازمان ها و شرکت ها حق حضور دارد ، از هیات رییسه شورا درخواست کرد یک بار برای همیشه پاسخ حقوقی قاطع خود را در قبال موضع نادرست فرمانداری ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شاکری به تعرض فرمانداری نسبت به جایگاه نظارتی شورای شهر

واکنش شاکری به تعرض فرمانداری نسبت به جایگاه نظارتی شورای شهر