مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 09:452016-07-26سياسي

خرید هواپیما به بخش خصوصی واگذار شود


عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با انتقاد از ورود دولت به بحث خرید هواپیما، گفت: واگذاری مسئولیت خرید هواپیما به بخش خصوصی بهترین راهکاری برای مقابله با بدعهدی احتمالی طرف قرارداد و ایجاد فضای رقابتی برای فروش است.

- فریدون احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به خرید هواپیما ازسوی وزارت راه و شهرسازی از شرکت بویینگ و بدعهدی این شرکت،گفت: وزارت راه و شهرسازی نباید در موضوع خرید هواپیما ورود کند.

واگذاری خرید هواپیما به بخش خصوصی بهترین راهکار برای جلوگیری از بدعهدی طرف قراردادنماینده مردم زنجان و طارم درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: واگذاری مسئولیت خرید هواپیما به بخش خصوصی بهترین راهکاری است که می تواند از بدعهدی احتمالی طرف قرار داد جلوگیری کرده و فضای رقابتی برای فروش را بیشتر کند.

احمدی با بیان اینکه ایرلاین ها بهترین گزینه برای خرید هواپیما و قطعات آن هستند،تصریح کرد: تا زمانی که دولت در موضوع خرید هواپیما ورود داشته باشد،نمی توانیم به نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی با صرفه اقتصادی امید داشته باشیم.

خرید هواپیما از سوی بخش خصوصی با صرفه تر استاین نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید براینکه خرید هواپیما از سوی بخش خصوصی با صرفه تر خواهد بود، گفت: بخش خصوصی با داشتن تخصص کافی به خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید هواپیما به بخش خصوصی واگذار شود

خرید هواپیما به بخش خصوصی واگذار شود