مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 09:402016-07-26بين الملل

ترامپ: با روسیه متحد می شویم


سخنان ترامپ در حالی مطرح شد که جان کری، وزیر خارجه آمریکا پس از طرح پیشنهاد همکاری نظامی نزدیک تر مسکو - واشنگتن علیه داعش در سوریه به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

- نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات برای نابودی داعش با رییس جمهور روسیه متحد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اکسپرس، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در جریان کمپین تبلیغاتی اش در کارولینای شمالی در این باره گفت، برای نابودی و ریشه کن کردن گروه تروریستی داعش با ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه متحد می شود.

این میلیاردر نیویورکی ادامه داد: خوب فکر کنید آیا بهتر نیست با روسیه همکاری داشته باشیم؟ بهتر نخواهد بود اگر ما با روسیه متحد شویم و داعش را نابود کنیم؟این نامزد 70 ساله جمهوری خواه تاکنون هرگز با پوتین دیدار نکرده اما این رهبر روسی را بارها تحسین کرده است.

مایکل فلین، یکی از مشاوران عالی سیاست خارجه ترامپ دسامبر سال گذشته دیداری با پوتین داشت.

این سخنان ترامپ در حالی مطرح شد که جان کری، وزیر خارجه آمریکا پس از طرح پیشنهاد همکاری نظامی نزدیک تر مسکو - واشنگتن علیه داعش در سوریه به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: با روسیه متحد می شویم

ترامپ: با روسیه متحد می شویم