مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 07:412016-07-26سياسي

فارس گزارش می دهد رفتن آقای رییس گره کور کارت هوشمند ملی را باز می کند!؟


سال هاست از وعده صدور کارت هوشمند ملی برای 20 میلیون ایرانی می گذرد سه مدیر سازمان ثبت احوال عوض شد ولی هنوز این کار به سرانجام نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، در تاریخ سوم اردیبهشت 1394 بود که سید علیرضا آوایی به عنوان معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی انتخاب و پس از 5 سال جایگزین ناظمی اردکانی در این سازمان شد.

سازمان ثبت احوال کشور،وظیفه جمع آوری اطلاعات و آمار جمعیتی آحاد جامعه را برعهده دارد و 4 واقعه مهم، ولادت، ازدواج، طلاق و فوت را علی رغم دیگر اقدامات هویتی ثبت می کند.

کارت هوشمند ملی نیز در راستای دولت الکترونیک بیش از 7 سال است که نخستین اولویت این سازمان قرار گرفته ولی تاکنون توانسته اند به 7 میلیون نفر از جمعیت 80 میلیون نفری کشور کارت هوشمند ارائه دهند.

قولی برای کارت هوشمند ملی نمی دهم علیرضا آوایی، رییس سابق سازمان ثبت احوال کشور در مورد کارت هوشمند ملی گفته بود از مسائل مهم سازمان ثبت احوال کشور ارائه کارت هوشمند ملی است و بنده نیز هیچ قولی نمی دهم که تا چه تعداد در سال جاری کارت هوشمند ملی ارائه می شود ولی تمام تلاش خود را می کنم تا از تمام ظرفیت ها در این زمینه استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد رفتن آقای رییس گره کور کارت هوشمند ملی را باز می کند!؟

فارس گزارش می دهد رفتن آقای رییس گره کور کارت هوشمند ملی را باز می کند!؟