مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 23:512016-07-25سياسي

وحید جلیلی: در بخش اطلاع رسانی و ارائه جزییات دفاع مقدس کوتاهی شده است


معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد گفت: متأسفانه با وجود اینکه جنگ تحمیلی ما به عنوان دفاعی مقدس و معنوی محسوب می شود اما در بخش اطلاع رسانی و ارائه جزییات آن در قالب خاطرات و دل نوشته های شهدا، - آزادگان و جانبازان کوتاهی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، وحید جلیلی دوشنبه شب در جلسه هماهنگی ستاد پروژه مهر آموزش وپرورش خراسان رضوی با معاونین شهرداری و شهرداران مناطق مشهد با اشاره به اینکه ارتقای فرهنگ شهروندی یکی از مطالبات مهم شورای اسلامی شهر و نخبگان فرهنگی است اظهار داشت: با توجه به اینکه توجه به فرهنگ شهروندی از سنین کودکی و نوجوانی اهمیت دارد، بنابراین هم افزایی آموزش وپرورش با شهرداری مشهد در این خصوص می تواند زیرساخت های لازم را فراهم کند.

وی با تأکید بر اینکه در این راستا تفاهم نامه ها و ایجاد ارتباطاتی میان دو دستگاه شهرداری مشهد و آموزش وپرورش تاکنون صورت گرفته است، یادآور شد: تشکیل شورایی متشکل از نمایندگان این دو دستگاه می تواند به برنامه ریزی های مناسب در این راستا کمک کند و شهرداری نیز از این برنامه ها پشتیبانی کند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد به اقدامات انجام شده توسط این سازمان در قالب تبلیغات و فرهنگ سازی های شهری اشاره کرد و گفت: اگر برنامه های شورای مذکور حداقل 10 درصد نیز عملیاتی شود، قطعاً صرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحید جلیلی: در بخش اطلاع رسانی و ارائه جزییات دفاع مقدس کوتاهی شده است

وحید جلیلی: در بخش اطلاع رسانی و ارائه جزییات دفاع مقدس کوتاهی شده است