مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 23:062016-07-25فرهنگي

شهردار آمل: موافقت وزارت کشور با تشکیل سازمان فرهنگی شهرداری آمل


شهردار آمل با اشاره به موافقت وزارت کشور با تشکیل سازمان فرهنگی ورزشی این شهرداری، گفت: خانه های قدیمی تبدیل به فرهنگ سرا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، احمد امیرسلیمانی در دومین جشنواره فرهنگی هنری تی تی، اظهار کرد: شهرداری آمل در سال های گذشته به فرهنگ و ورزش کمک می کرد ولی فعالیت های لازم نظام مند و قانون مند نبود هر چند در اغلب موارد به صورت پراکنده بوده و اثر چندانی نداشت.

وی افزود: برای هدفمند کردن فعالیت ها سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری آمل با هدف رسیدن به توسعه شهری از طریق کانال توسعه فرهنگ در قالب توسعه شهروندی و همگانی کردن فرهنگ نشاط تاسیس می شود.

شهردار آمل با اشاره به موافقت وزارت کشور با تشکیل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری آمل ادامه داد: خوشبختانه با رویکرد اعضای چهارمین دوره شورا که نگاه فرهنگی دارند این امر در صحن علنی به تصویب رسیده است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یک بازوی فرهنگی توانمند در کنار دیگر بازوان شهری است، بیان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی در واقع 9 سازمان دیگر شهرداری را برای رسیدن به توسعه شهرداری حمایت می کند.

امیرسلیمانی اظهار کرد: معتقدیم کار فرهنگی هزینه بر نبوده و سرمایه گذاری است زیرا اگر نگاه مان به مسئله فرهنگ جزیره ای باشد موفق نمی شویم چرا که همه در یک زیست فرهنگ زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار آمل: موافقت وزارت کشور با تشکیل سازمان فرهنگی شهرداری آمل

شهردار آمل: موافقت وزارت کشور با تشکیل سازمان فرهنگی شهرداری آمل