مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 22:352016-07-25بين الملل

اف بی آی درباره سرقت اینترنتی از حزب دموکرات آمریکا تحقیق می کند


" به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد درباره سرقت اینترنتی اخیر که از حزب دموکرات صورت گرفته است، تحقیق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از واشنگتن، در بیانیه اف بی آی آمده است این نهاد تلاش می کند ماهیت و دامنه سرقت اینترنتی از رایانامه های حزب دموکرات را مشخص کند.

اف بی آی در بیانیه کوتاه خود تصریح کرد: ما حملاتی از این دست و با این ماهیت را کاملا جدی می گیریم و به تلاشهای خود برای پیگرد همه آنهایی که در فضای مجازی تهدید به شمار می روند، ادامه خواهیم داد.

کنوانسیون حزب دموکرات که هزاران نماینده این حزب را از نقاط مختلف آمریکا در شهر فیلادلفیا واقع در ایالت پنسیلوانیا گردهم آورده، تحت تاثیر انتشار حدود بیست هزار رایانامه داخلی مسئولان بلندپایه این حزب، توسط پایگاه اطلاع رسانی ویکیلیکس قرار گرفته است.

شماری از این پیامهای الکترونیکی که روز جمعه منتشر شد نشان دهنده برخی موضع گیریها در حمایت از هیلاری کلینتون در انتخابات مقدماتی این حزب است و این دقیقا همان چیزی است که برنی ساندرز رقیب هیلاری کلینتون در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات و متحدان ساندرز پیوسته در طول مبارزات انتخاباتی خود از آن انتقاد می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اف بی آی درباره سرقت اینترنتی از حزب دموکرات آمریکا تحقیق می کند

اف بی آی درباره سرقت اینترنتی از حزب دموکرات آمریکا تحقیق می کند