مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 21:262016-07-25حوادث

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس: آتش سوزی در بندرعباس جان دو کودک را گرفت


معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس گفت: وقوع آتش سوزی در یک واحد آپارتمانی منجر به مرگ 2 کودک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسن امینی زاده با بیان اینکه آتش سوزی در یک واحد مسکونی جان 2 کودک را گرفت اظهار کرد: آتش سوزی زمانی رخ داده که این دو کودک خردسال در منزل تنها بوده اند و منزل یک واحد آپارتمانی در طبقه سوم ساختمان بود که حریق از آشپزخانه منزل آغاز شده و این دو کودک از ترس به اتاق پناه برده بودند.

وی افزود: با ادامه آتش سوزی، دود در خانه پخش شده و میزان اکیسژن کاهش پیدا کرده و همین اتفاق موجب خفگی و مرگ این دو خردسال شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس بیان کرد: ساعت 13:18 خبر آتش سوزی توسط شهروندان به مرکز 125 اطلاع داده شده است اما زمان وقوع آتش سوزی خیلی قبل تر از آن بوده است.

امینی زاده در مورد عملکرد ایستگاه های تحت فرمانش گفت: ساعت 13:22 اولین گروه آتش نشان از ایستگاه شماره 10 به محل رسیده اند، این بدان معنی است که اولین ایستگاه در مدت زمان کمتر از 4 دقیقه توانسته به محل آتش سوزی برسد و عملیات اطفاء حریق و نجات را آغاز کند.

وی ادامه داد: هنگامی که نجات گران آتش نشانی کودکان را از منزل خارج کرده و به اورژانس تحویل داده اند آنها جان باخته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس: آتش سوزی در بندرعباس جان دو کودک را گرفت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس: آتش سوزی در بندرعباس جان دو کودک را گرفت