مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 20:512016-07-25اقتصادي

رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رودان خبر داد رشد 200 درصدی آموزش هنرجویان در رودان


رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رودان گفت: آموزش فنی و حرفه ای در سه ماهه اول سال جاری بر اساس نفرساعت 200 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

- عبدالرحیم رهروان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودان ضمن تبریک به مناسبت هفته کارآفرینی و مهارت اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان بازوی آموزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی آموزش های غیر رسمی تربیت نیروی ماهر مورد نیاز بازار کار و ارتقای مهارت و تایید صلاحیت فنی آنان است.

وی افزود: فنی و حرفه ای در استان هرمزگان به صورت اداره کل و در شهرستان ها به صورت مرکز اداره می شود که در شهرستان رودان یک مرکز ثابت شهری و بخش های مختلف سیار، زندان و آموزش در صنایع مشغول به ارائه آموزش به هنرجویان می باشند.

رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رودان با اشاره به آموزش های فنی و حرفه ای به مددجوبان در زندان شهرستان رودان گفت: در زندان رودان یک پایگاه دائم فنی و حرفه ای ثابت فعالیت دارد که طبق آمار موجود در سال گذشته 53 هزار نفر ساعت آموزش به مددجویان در چند رشته اتومکانیک، جوشکاری، برق، تاسیسات و کشاورزی و .

ارائه شده است.

رهروان بیان کرد: در سال جاری با توجه به تفاهم نامه فی مابین پایگاه ثابت مستقر در اداره زندان شهرستان رودان در سه ماهه اول 95 تعهد داشت 10 هزار نفرساعت آموزش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رودان خبر داد رشد 200 درصدی آموزش هنرجویان در رودان

رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رودان خبر داد رشد 200 درصدی آموزش هنرجویان در رودان