مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 16:552016-07-25اجتماعي

تحصیل بیش از 171 هزار دانش آموز عشایر در کشور


171 هزار و 500 دانش آموز عشایر در کشور مشغول تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما"، مدیرکل مناطق کمتر توسعه یافته و عشایری وزارت آموزش و پرورش کشور با بیان این مطلب گفت: این دانش آموزان در 6 هزار و 45 مدرسه عشایری کشور تحصیل می کنند.

علی نقی یزدان پناه امروز در حاشیه مراسم آغازین اردوی فرهنگی، تربیتی دانش آموزان عشایر کشور در مشهد افزود: 23 استان کشور دارای دانش آموز عشایر هستند و 46 و هشت دهم درصد دانش آموزان عشایر کشور را دختران تشکیل می دهند وی با اشاره به تلاش برای توسعه عدالت آموزشی و تربیتی در حوزه دانش آموزان عشایر گفت: مدارس شبانه روزی عشایر، از 172 مدرسه در سال گذشته به 192 مدرسه در سال جاری افزایش یافته است.

یزدان پناه با بیان اینکه دانش آموزان عشایر همزمان با سایر دانش آموزان ثبت نام و تحصیل می کنند؛ افزود: تلاش می شود به بهترین نحو ممکن و با حضور معلمان توانمند و شایسته، زمینه تعلیم و تربیت برای این دانش آموزان فراهم شود.

اردوی فرهنگی آموزشی دانش آموزان منتخب عشایر کشور با حضور 650 دانش آموز پسر در مقاطع متوسطه اول و دوم، از امروز در مشهد آغاز شده است و به مدت چهار روز دیگر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل بیش از 171 هزار دانش آموز عشایر در کشور

تحصیل بیش از 171 هزار دانش آموز عشایر در کشور