مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 16:412016-07-25بين الملل

واکنش اولاند به شایعات مربوط به ناکافی بودن تدابیر امنیتی طی جشن ملی فرانسه


رییس جمهور فرانسه امروز طی اظهاراتی در واکنش به شایعات مربوط به تدابیر امنیتی ناکافی در جریان برگزاری جشن ملی فرانسه، اعلام کرد که تنها دستگاه قضایی فرانسه قادر به مشخص کردن حقیقت در خصوص این امر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، رییس جمهور فرانسه امروز در واکنش به شایعات مربوط به تدابیر امنیتی ناکافی در شب برگزاری جشن ملی فرانسه در شهر نیس یعنی محل وقوع حمله تروریستی مرگبار اخیر اعلام کرد که تنها دستگاه قضایی قادر به مشخص کردن حقیقت این امر است.

فرانسوآ اولاند رییس جمهور فرانسه امروز دوشنبه در دیدار با نظامیان مستقر در چارچوب عملیات سانتینل (Sentinelle) که دستور آن پس از حملات تروریستی 13 نوامبر گذشته این کشور صادر شد، اعلام کرد: این دادگستری است که باید حقیقت را مشخص کند و نه هیچکس دیگر و نباید هیچگونه اختلاف و رویارویی در این رابطه ایجاد شود.

به همین دلیل است که مانوئل والس نخست وزیر و برنار کازونوو وزیر کشور فرانسه ضمن تضمین شفافیت در این خصوص حق دارند که خواستار حفظ مسئولیت و شأن و منزلت افراد شده اند.

وی افزود: من و ژان ایو لودریان وزیر دفاع فرانسه تصمیم گرفته ایم تدابیر جدید بیشتری را برای بهبود شرایط اشخاص نظامی اتخاذ کنیم که از جمله آنها می توان به تدابیر مالی برای نظامیان مستقر در چارچوب عملیات سانتینل اشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اولاند به شایعات مربوط به ناکافی بودن تدابیر امنیتی طی جشن ملی فرانسه

واکنش اولاند به شایعات مربوط به ناکافی بودن تدابیر امنیتی طی جشن ملی فرانسه