مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 10:412016-07-25پزشكي

فارس گزارش می دهد باید و نبایدهای غذایی طب سنتی در تابستان


طب سنتی بایدها و نبایدهایی را در فصل تابستان برای خوردن غذا تجویز کرده که توجه و یا بی توجهی به آن بر روی طبیعت بدن افراد اثر می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، وقتی تابستان از راه می رسد همه مردم برای فرار از گرمای سوزان آن چاره اندیشی می کنند؛ عده ای به دنبال خرید و راه اندازی وسایل سرمایشی برای محل زندگی و کار خود افتاده و عده ای نیز مدتی را در مناطق سرد و ییلاقی می گذرانند و نیز ورزش هایی چون شنا رواج بیشتری پیدا می کند.

البته همه این کارها برای خنک کردن تن و رسیدن به یک دمای متعادل برای تحمل گرمای تابستان است در حالی که بهتر است در کنار موارد ذکر شده نگاهی هم به خورد و خوراک خود بیاندازیم و توجه کنیم که در این فصل با طبیعت گرم و خشکی چه دستورات غذایی را باید رعایت کنیم و باید از مصرف چه چیزهایی بپرهیزیم؟ گرمی هوای تابستان آنقدر بر روی طبیعت بدن اثر می گذارد که گاهی عده ای افراد حتی میل به خوردن غذا ندارند.

متأسفانه مدتهاست سنت غذا خوردن صحیح و نیز غذاهای سنتی مناسب فصل و مزاج به فراموشی سپرده شده و مردم در تابستان و زمستان از یک نوع غذا و تنقلات استفاده می کنند، به عنوان نمونه همین فروش بستنی در تابستان و زمستان و ارائه انواع بستنی و فالوده در همه ایام سال.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد باید و نبایدهای غذایی طب سنتی در تابستان

فارس گزارش می دهد باید و نبایدهای غذایی طب سنتی در تابستان