مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 07:212016-07-25اقتصادي

تبدیل منطقه آزاد بابلسر خواسته بحقی که تاکنون محقق نشده است


تبدیل منطقه آزاد بابلسر خواسته بحقی است که تاکنون محقق نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بابلسر، این روزها در بحبوحه گرمای طاقت فرسای تابستان موضوع پرطرفداری که بین مردم استان دهان به دهان می گردد بحث اجرای طرح منطقه آزاد تجاری در یکی از سه نقطه شرق، مرکز یا غرب استان مازندران است.

در این چند روز با طرح مجدد موضوع منطقه آزاد که از سال ها قبل آغاز شده بود دوباره جان دیگری گرفت و نقل محافل بازار، صنعت، توریسم و حتی گپ و گفت های مهمانی ها و محافل شد.

* منطقه آزاد تجاری نیاز مردم مازندران بیش از یک سالی از موضوع علنی شدن طرحی برای اجرای منطقه آزاد تجاری در شهرستان بابلسر می گذرد و اکنون همگان بر این موضوع استوارند که اگر به فکر تحول در وضعیت معیشتی و زیرساختی استان هستیم باید دست به دست هم دهیم و این خواسته بحق را از دولت مطالبه کنیم.

اما این موقعیت در کجا مثمرثمر است و کدام شهر مناسب ترین منطقه برای سپردن عنوان پرطمطراق منطقه آزاد تجاری در پیشوند نام خود بوده، موضوعی است که باید به آن پرداخته شود.

سه بندر امیرآباد، بابلسر و نوشهر مزایای منحصر به فردی برای کسب این عنوان دارند اما می خواهیم به دور از نگاه جانبدارانه به بررسی فنی این موضوع بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل منطقه آزاد بابلسر خواسته بحقی که تاکنون محقق نشده است

تبدیل منطقه آزاد بابلسر خواسته بحقی که تاکنون محقق نشده است