مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 23:412016-07-24سياسي

شهردار قم: بدون مشارکت بخش خصوصی مشکل بافت فرسوده حل شدنی نیست


بدون مشارکت بخش خصوصی مشکل بافت فرسوده حل شدنی نیست.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، مرتضی سقاییان نژاد یکشنبه شب در جلسه هم اندیشی اعضای کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری با اعضای کمیسیون ماده پنج استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه بافت فرسوده بخش قابل توجهی از استان قم را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: مسؤولان ملی باید در رفع مشکل بافت فرسوده با مسؤولان استانی مشارکت مطلوبی داشته باشند.

وی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در رفع مشکل بافت فرسوده تاکید کرد و افزود: شهرداری باید بستر حضور بخش خصوصی را در این مناطق فراهم کند؛ بدون داشتن مدیریت واحد مشکل بافت های فرسوده برطرف نمی شود.

شهردار قم با تاکید بر اینکه تسهیلات بانکی دولت به شیوه مطلوبی ارائه نمی شود، عنوان کرد: بخشودگی 50 درصد عوارض شهرداری در بخش بافت های فرسوده مطالبه مردم است زیرا 700 هکتار از شهر قم شرایط بخش های بافت فرسوده را دارد اما در مساحت مصوب بافت فرسوده مطرح نشده است.

وی یادآور شد: بدون استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مشکل بافت فرسوده حل شدنی نیست زیرا مردمی که با وضعیت اقتصادی نامطولب در بافت های فرسوده زندگی می کنند نمی توانند تغییراتی در این بافت ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قم: بدون مشارکت بخش خصوصی مشکل بافت فرسوده حل شدنی نیست

شهردار قم: بدون مشارکت بخش خصوصی مشکل بافت فرسوده حل شدنی نیست