مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 23:062016-07-24سياسي

رییس اداره اوقاف چالوس و نوشهر: 179 متر زمین در نوشهر وقف امام زاده ابراهیم(ع) شد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های نوشهر و چالوس گفت: 179 متر زمین در نوشهر وقف امام زاده ابراهیم(ع) شد.

- بهزاد صادقی امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان چالوس با اشاره به ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف در شهرستان های نوشهر و چالوس، اظهار کرد: وقف در جامعه نیازمند ترویج و تبلیغ از سوی مسؤولان و روحانیون است.

وی با بیان اینکه وقف ارتباط نزدیکی با اقتصاد مقاومتی دارد و می توان برای پیاده سازی فرمایشات مقام معظم رهبری در این راستا گام برداشت، افزود: بیشتر موقوفات شهرستان چالوس و نوشهر در حوزه امام حسین(ع) و عزاداری وقف شده است که واقفان خیراندیش در وقف های جدید به نیازهای روز جامعه توجه داشته باشند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های نوشهر و چالوس از ثبت یک وقف جدید خبر داد و گفت: واقف خیراندیش نصرت الله مشایخی راد 179 متر زمین به ارزش 350 میلیون ریال را در نوشهر وقف کرد.

این مسؤول با اعلام اینکه این واقف نیک اندیش نیت موقوفه خود را برای امام زاده ابراهیم(ع) شاهناجر قرار داده است، تصریح کرد: اوقاف براساس نظر واقف در وقف نامه عمل می کند.

صادقی با اشاره به اینکه در ماه گذشته 230 متر زمین به ارزش 3 میلیارد ریال در نوشهر وقف شد، ادامه داد: واقف خیراندیش جبار صیادی نژاد با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره اوقاف چالوس و نوشهر: 179 متر زمین در نوشهر وقف امام زاده ابراهیم(ع) شد

رییس اداره اوقاف چالوس و نوشهر: 179 متر زمین در نوشهر وقف امام زاده ابراهیم(ع) شد