مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 19:552016-07-24سياسي

برگزاری بزرگداشت مرحوم سبزواری در حوزه هنری


مراسم بزرگداشت مرحوم استاد حمید سبزواری پدر شعر انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزارشد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این مراسم که با حضور دهها نفر از چهره های فرهنگی و ادبی و خانواده آن مرحوم برگزارشدازمقام شامخ این استاد شعر انقلاب اسلامی تجلیل و یاد وی گرامی داشته شد .

رییس فرهنگستان زبان وادب فارسی در این مراسم با اشاره به ویژگی های برجسته شخصیتی مرحوم سبزواری گفت: از زمان شروع انقلاب اسلامی با وی سابقه دوستی داشتم و استاد سبزواری از کسانی بود که توانست شعر را به میان مردم بیاورد و مردم نیز با او ارتباط خوبی داشتند .

غلامعلی حداد عادل با بیان اینکه سبزواری درخانواده ای ادیب و شهری تاریخی مثل سبزوار متولدشد و رشد یافت افزود: عمر طولانی این استاد باعث شد تا 5 دوره سیاسی از زمان رضا خان تا انقلاب اسلامی رادرک کند و همواره شرایط سیاسی اجتماعی رااز نزدیک شاهد بود.

وی ذوق ، قریحه شاعری ، ایمان به خدا ، پایبندی به هدف ، ولایت مداری و خوب سخن گفتن و سخن خوب گفتن رااز ویژگی های استاد سبزواری برشمرد و خاطر نشان کرد : استاد سبزواری بسیاری از شخصیتهای بزرگ سیاسی و اجتماعی و فرهنگی را درک کرد و همواره از نزدیک با انها حشرو نشرداشت که این امتیاز ویژه ای برای او بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگداشت مرحوم سبزواری در حوزه هنری

برگزاری بزرگداشت مرحوم سبزواری در حوزه هنری