مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 15:062016-07-24فرهنگي

سال سینمای جوان آغاز شد


با آغاز فصل تولید انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور تولید 45 عنوان فیلم کوتاه حرفه ای کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ معاونت تولید و پشتیبانی فنی انجمن سینمای جوانان ایران اعلام کرد: امسال در ادامه حمایت های جدی ریاست سازمان سینمایی از انجمن سینمای جوانان ایران که در مراسم روز ملی جوان اعلام شد، تاکنون 202 فیلمنامه و طرح کوتاه به معاونت تولید انجمن ارسال شده است که ازاین بین 110 فیلمنامه در شورای تولید مورد بررسی قرارگرفته است.

از بین فیلمنامه های مورد بررسی قرارگرفته 45 فیلم و فیلمنامه حمایت در قالب سه روش حمایت از تولید ، حمایت پس از تولید و حمایت فرهنگی (فاند) انجمن سینمای جوانان ایران را دریافت کرده اند که از این تعداد 35 فیلمنامه به صورت حمایت از تولید، 6 فیلم کوتاه حمایت پس از تولید و 4 فیلم کوتاه به صورت فاند موردحمایت قرارگرفته اند.

آمار فیلمنامه ها و فیلم های حمایت شده عبارتند از 16 فیلمنامه و فیلم در انجمن سینمای جوانان تهران و 29 فیلم نامه و فیلم در 17 دفتر دیگر انجمن.

بر همین اساس اسامی فیلمنامه ها و فیلم های حمایت شده عبارتند از: داستانی کوتاه اس به کارگردانی بهزاد آزادی، انجمن سینمای جوانان تهران مستند کوتاه دست و آهن به کارگردانی منیژه آقایی، انجمن سینمای جوانان هرمزگان داستانی کوتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال سینمای جوان آغاز شد

سال سینمای جوان آغاز شد