مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 14:512016-07-24فرهنگي

معاون هنری اداره کل ارشاد استان زنجان: جشنواره عکس گونای در زنجان برگزار می شود


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشنواره عکس گونای در زنجان خبر داد.

- جعفر محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان طی فصل تابستان برنامه های مختلفی را اجرایی می کند.

وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه های اجرایی در ایام تابستان برپایی پایگاه های اوقات فراغت است، گفت: این پایگاه ها در شهرستان‎ های مختلف دایر و در آنها برنامه های مختلفی از جمله نمایشگاه، دوره های آموزشی و .

اجرایی می شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزاری جشنواره نخستین جشنواره کرامت انسانی از منظر رضوی را نیز از دیگر برنامه های اجرایی در فصل تابستان عنوان کرد و گفت: مراسم اختتامیه جشنواره 14 مردادماه مصادف با اول ذی القعده روز ولادت حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

محمدی همچنین از برگزاری جشن شایستگان فرهنگ و هنر که نخستین برنامه آن سال گذشته برگزار شد، خبر داد و افزود: برگزاری جشنواره عکس گونای نیز از دیگر برنامه هایی است که در فصل تابستان اجرایی می شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه از برگزاری نمایشگاه کتاب و نمایشگاه مطبوعات خبر داد و اضافه کرد: این دو نمایشگاه شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هنری اداره کل ارشاد استان زنجان: جشنواره عکس گونای در زنجان برگزار می شود

معاون هنری اداره کل ارشاد استان زنجان: جشنواره عکس گونای در زنجان برگزار می شود