مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 13:462016-07-24حوادث

عاملین ترور «امجد صابری» قوال و منقبت خوان پاکستانی گریختند


اداره مبارزه با تروریستم پاکستان از متواری شدن عاملین حمله تروریستی به «امجد صابری» قوال و منقبت خوان مشهور پاکستانی از این کشور خبر داد.

- اداره مبارزه با تروریستم پاکستان از متواری شدن عاملین حمله تروریستی به امجد صابری قوال و منقبت خوان مشهور پاکستانی از این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پلیس شهر کراچی در ایالت سند پاکستان اعلام کرد: شخصی به نام عمران را که یکی از عاملین ترور امجد صابری مشهورترین قوال و منقبت خوان پاکستانی است را دستگیر کرده اند.

این عامل تروریستی در اعترافات خود گفت: در جریان ترور صابری پنج نفر دیگر هم دست داشته اند و دستور ترور امجد صابری را توسط شخصی به نام شهزاد از طریق موبایل دریافت کرده است.

وی اظهار داشت: برای ترور این قوال و منقبت خوان پاکستانی دو گروه ترور تشکیل شد که در نهایت 8 گلوله به سمت خودروی حامل وی شلیک شد.

متهم به ترور امجد صابری تأکید می کند که علت ترور این قوال و منقبد خوان مشهور پاکستانی را نمی دانسته و زمانی که از دیگر افراد تروریست دلیل این کار را پرسیده جواب داده اند که اگر سکوت نکند وی را نیز خواهند کشت.

این در حالی است که سی تی دی اداره مبارزه با تروریستم پاکستان نیز ادعا کرده که سه نفر از مظنونین ترور امجد صابری را دستگیر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملین ترور «امجد صابری» قوال و منقبت خوان پاکستانی گریختند

عاملین ترور «امجد صابری» قوال و منقبت خوان پاکستانی گریختند