مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 10:102016-07-24سياسي

ایجاد رسانه های مجازی برای آموزش مهارت های سواد رسانه ای به مردم


مسئول کمیته رسانه های اجتماعی همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی از تشکیل کارگروه تولید و انتشار محتوای آموزشی مهارت های سواد رسانه ای در دبیرخانه این همایش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ سجاد خسروانیان گفت: کمیته رسانه های اجتماعی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی را جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته ارتباطات و رسانه از دانشگاه های علامه طباطبایی، تهران، آزاد اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی و دانشکده خبر با هدف انجام مسئولیت های اجتماعی تشکیل داده اند تا پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزه سواد رسانه ای باشد.

وی افزود: آشنایی مردم با آسیب های رسانه های نوین، آموزش راهکارهای مصونیت از آسیب های فضای مجازی و تبیین نحوه استفاده از فرصت های فضای مجازی برای کارآفرینی، ثروت آفرینی و آموزش مهارت های زندگی از جمله مهمترین اهداف تشکیل کمیته رسانه های مجازی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی است.

خسروانیان گفت: موضوع یادگیری و آموزش سواد رسانه ای باید به عنوان یک مسئولیت اجتماعی عمومی تلقی شود تا مردم، نخبگان و دولتمردان به صورت خودجوش در این زمینه گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رسانه های مجازی برای آموزش مهارت های سواد رسانه ای به مردم

ایجاد رسانه های مجازی برای آموزش مهارت های سواد رسانه ای به مردم