مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 10:052016-07-24اقتصادي

واگذاری طرحهای نیمه تمام به بخش خصوصی + گزارش


طرحهای نیمه تمام با پیشرفت 60 درصد به بخش خصوصی واگذار می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخبار استان های خبرگزاری صداوسیما" ، استاندار خراسان شمالی در سومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه اختصاص اعتبار برای طرح های با پیشرفت کمتر از 60 درصد ممنوع است گفت: تمامی دستگاه های اجرایی در شناسایی و واگذاری برخی طرح ها به سرمایه گذاران اهتمام ویژه داشته باشند و طرح های اثرگذار و اشتغالزا را در اولویت قرار دهند.

محمد رضا صالحی به مدیران دستگاه ها توصیه کرد در برنامه های خود بخش های پژوهشی ، تعهدات سفر ریاست جمهوری ، وعده های استانی ، حقوق نیرو های طرحی ، تعمیر و تجهیز ساختمان های اداری را مد نظر قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه، همه ی نقاط استان زیر پوشش قرار می گیرند گفت: مدیران و فرمانداران در برنامه های خود با محوریت محرومیت زدایی عمل کنند.

حسن نادری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این نشست با اشاره به اینکه بیش از دو میلیارد ریال اعتبارات استانی در قانون بودجه 95 است گفت: در بودجه 95 بیش از سه میلیارد و 361 میلیون ریال نیز در آمد های استانی تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری طرحهای نیمه تمام به بخش خصوصی + گزارش

واگذاری طرحهای نیمه تمام به بخش خصوصی + گزارش