مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 10:012016-07-24اقتصادي

جانشین صاحب فیش626میلیونی از راه رسید


هیأت امنای صندوق توسعه ملی به زودی احمد دوست حسینی را به عنوان رییس هیأت عامل و مدیرعامل صندوق توسعه ملی به رییس جمهور معرفی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از حدود سه هفته بلاتکلیفی ریاست و اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی خبر می رسد، احمد دوست حسینی قائم مقام سابق وزیر صنعت، معدن و تجارت با تصمیم هیأت امنای صندوق توسعه ملی به عنوان گزینه اصلی ریاست هیات عامل و مدیر عامل این صندوق به رییس جمهور معرفی می شود.

پیش تر رییس و اعضای سابق هیأت عامل صندوق توسعه ملی به دلیل افشای فیش حقوقی مجبور به استعفای دسته جمعی شدند که این استعفا مورد تأیید رییس جمهور و هیأت امنای صندوق قرار گرفت.

به نظر می رسد، احمد دوست حسینی در دو روز آینده با حکم رییس جمهور به طور رسمی معرفی و کار خود را در صندوق توسعه ملی آغاز خواهد کرد.

احمد دوست حسینی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی برق، فعالیت در شورای رقابت، قائم مقامی در وزارت صنعت و دبیرکلی اتاق بازرگانی تهران را در سوابق خود دارد.

وی بیش از 20 سال سابقه معاونت وزیر صنایع داشته است.

پیش تر سیدصفدر حسینی رییس هیأت عامل، مسعود مزینی، محمدسعید نوری نایینی، محمدرضا شجاع الدینی و محمدقاسم حسینی به عنوان اعضای هیأت عامل از سمت خود در صندوق کناره گیری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین صاحب فیش626میلیونی از راه رسید

جانشین صاحب فیش626میلیونی از راه رسید