مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 09:362016-07-24پزشكي

نحوه تشخیص تقلبی بودن محصولات آرایشی


مردم می توانند از طریق سامانه اصالت و رهگیری فرآورده های سلامت محور از این موضوع مطلع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیر انجمن واردکنندگان فرآورده های آرایشی و بهداشتی ضمن توضیح نحوه تشخیص اصیل یا غیر اصیل بودن فرآورده های آرایشی و بهداشتی، گفت: مردم می توانند از طریق سامانه اصالت و رهگیری فرآورده های سلامت محور از این موضوع مطلع شوند.

حمید مقیمی در گفت وگو با در رابطه با جزییات سامانه اصالت و رهگیری برای فرآورده های سلامت محور، اظهار کرد: خریداران با ارسال کد رهگیری حک شده روی جعبه داروها، مکمل ها و فرآورده های آرایشی و بهداشتی وارداتی به سامانه پیامکی که روی جعبه درج شده می توانند پس از چند دقیقه از اصلی یا جعلی بودن آن مطلع شوند.

این در حالی است که پس از غیر اصیل بودن فرآورده، داروخانه ها یا واحدهای فروش موظف هستند که فرآورده را از مشتری پس بگیرند.

وی ادامه داد: از طریق سامانه اصالت و رهگیری برای فرآورده های سلامت محور، تولید کننده کالا، تاریخ تولید و انقضا، شرکت واردکننده و نیز نوع کالا مشخص می شود که علاوه بر این اصیل یا غیر اصیل بودن کالا را می توان تشخیص داد.

دبیر انجمن وارد کنندگان فرآورده های آرایشی و بهداشتی در ادامه با بیان اینکه در صورت غیر اصیل بودن کالا و بروز هرگونه مشکل، خریدار می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تشخیص تقلبی بودن محصولات آرایشی

نحوه تشخیص تقلبی بودن محصولات آرایشی