مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 07:402016-07-24بين الملل

اهداف روسیه در حمایت از دونالد ترامپ


اظهارات و مواضع پوتین رییس جمهور روسیه درباره ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری و نیز بالعکس اظهارات ترامپ درباره پوتین و موقعیت سیاسی روسیه در شرایط کنونی که حامل پیام­ هایی از جنس حمایت و تعریف از یکدیگر را دارد از سوی رسانه ­های بین .

- اظهارات و مواضع پوتین رییس جمهور روسیه درباره ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری و نیز بالعکس اظهارات ترامپ درباره پوتین و موقعیت سیاسی روسیه در شرایط کنونی که حامل پیام­ هایی از جنس حمایت و تعریف از یکدیگر را دارد از سوی رسانه ­های بین ­الملل مورد توجه قرارگرفته است.

پژوهش خبری صدا و سیما: در هفته های گذشته و با مشخص تر شدن وضعیت رقابت های داخلی دو آوردگاه دموکرات و جمهوریخواه در آمریکا، نگاه کرملین نیز به این انتخابات و نامزدهای مطرح بیشتر شده است.

در این میان، موضوع روسیه و تأثیر مواضع نامزدها نسبت به آن در انتخابات آمریکا‏، گزینه مطلوب روسیه از بین کلینتون و ترامپ و تاثیر انتخاب هر یک بر منافع روسیه از محورهای مهم مطالب طرح شده از سوی کارشناسان روابط بین الملل است.

براین اساس اظهارات و مواضع پوتین رییس جمهور روسیه درباره ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری و نیز بالعکس اظهارات ترامپ درباره پوتین و موقعیت سیاسی روسیه در شرایط کنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف روسیه در حمایت از دونالد ترامپ

اهداف روسیه در حمایت از دونالد ترامپ