مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 06:212016-07-24سياسي

فرماندار قشم: مجوزی برای تجمع مقابل بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم صادر نشده است


فرماندار قشم با اشاره به اخبار برخی رسانه ها مبنی بر صدور مجوز برای تجمع بانوان مقابل بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گفت: تاکنون مجوزی از سوی فرمانداری برای این تجمع صادر نشده است و اخبار منتشره در فضای مجازی تکذیب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عزت کمال زاده با اشاره به مرگ مادر بارداری در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم، اظهار داشت: موضوع مرگ مادر یاد شده از طریق شبکه بهداشت و درمان قشم و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر مجموعه فرمانداری به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است و به طور قطع حامی و پشتیبان بانوان جزیره خواهد بود و اگر قصوری صورت گرفته باشد با خاطیان برخورد قانونی می شود.

فرماندار قشم با تاکید بر اینکه ارتقای خدمات پزشکی و درمانی از رویکردها و دستاوردهای مهم دولت یازدهم به شمار می رود، اظهار کرد: بدون تردید این رویکرد در جزیره قشم نیز به صورت جدی دنبال می شود و مسؤولان امر به دنبال کاهش کمبودها و افزایش زیرساخت های خدماتی و نیروی انسانی هستند.

کمال زاده ادامه داد: در همین چارچوب است که با تدبیر رییس جمهوری دولت تدبیر و امید بیمارستان بزرگ پیامبر اعظم(ص) قشم به بهره برداری رسید و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قشم: مجوزی برای تجمع مقابل بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم صادر نشده است

فرماندار قشم: مجوزی برای تجمع مقابل بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم صادر نشده است