مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 23:562016-07-23اقتصادي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 2مرداد


مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می کردند و آقای زیباکلام! غرب با علم و فناوری پیشرفت کرد یا چپاول و استعمار؟ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار سایپا دومین شرکت خودروساز کشور در حالی بازار پرفروش ترین خودروی ایران را در اختیار شرکت سیتروئن فرانسه قرار می دهد که همکاری 12 ساله این 2 شرکت برای تولید زانتیا تنها به مونتاژ این خودرو ختم شد و حتی لاستیک آن به ایران وارد می شد.

مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می کردند" وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده دولت یازدهم در خصوص افزایش تخت های بیمارستانی در استان البرز گفت: واقعا موقعی که ما آمدیم، مردم کف زمین زایمان می کردند.

داوران جشنواره فرق جلوه های میدانی و بصری را نمی دانستند/ اخراجی های1 در جایگاه اول" در نظر سنجی برنامه هفت فیلم سینمایی اخراجی های1 بار دیگر مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت و با کسب بیشترین آرای مردمی اول شد.

ویترین ضدمخاطب در افتتاحیه المپیک!/طرح بد، رنگ بدتر!" از لباس رژه کاروان ایران در حالی امروز رونمایی شد که انتقادهای زیادی را به دنبال داشت.

آقای زیباکلام! غرب با علم و فناوری پیشرفت کرد یا چپاول و استعمار؟" اظهارات اخیر صادق زیباکلام که گفته است تصور پیشرفت غرب با غارت شرق اشتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 2مرداد

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 2مرداد