مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 20:412016-07-23فرهنگي

رضا کیانیان: بازیگری دانش خوب زندگی کردن، خوب دیدن و خوب شنیدن است


بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون گفت: بازیگری دانش خوب زندگی کردن، خوب دیدن و خوب شنیدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان آمل، رضا کیانیان امشب در کارگاه آموزشی دومین جشنواره فرهنگی و هنری در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: بازیگری دانش خوب زندگی کردن، خوب دیدن و خوب شنیدن است.

وی با اشاره به فیلم تلویزیونی مختارنامه و تلاش هایی که برای بازیگری و گریم در این فیلم به همراه دیگر عوامل داشت، افزود: بازیگر باید انسان خلاق و متفکری باشد که با در نظر گرفتن همه جوانب بهترین نقش را ایفا کند.

بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه بازیگران مرتب در زندگی خود در حال شنیدن و دیدن هستند، تصریح کرد: از تمرینات بازیگری حدس زدن و پرسیدن از افراد است.

وی با اعلام اینکه افرادی که در بازیگری تئاتر و تلویزیون بیشتر از دیگران محیط را دیده باشند بهتر می توانند حرف بزنند، ادامه داد: باید در زمینه بازیگری خوب ببینیم و خوب بشنویم تا بهتر حرف بزنیم.

کیانیان با اشاره به اینکه در فیلم تلویزیونی دوران سرکشی نقش قاضی را داشتم، بیان کرد: در این فیلم تا توانستم در زمینه شغل قاضی با توجه به دورانی که در آن فیلم ضبط می شد تحقیق کرده و دست به بررسی و آنالیز زدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا کیانیان: بازیگری دانش خوب زندگی کردن، خوب دیدن و خوب شنیدن است

رضا کیانیان: بازیگری دانش خوب زندگی کردن، خوب دیدن و خوب شنیدن است