مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 20:202016-07-23فرهنگي

تحقق یک آرزوی وزیر ارشاد با رونمایی از گالری ایران هنر


گالری ایران هنر برای حمایت از هنرمندان جوانی که کارشان ناشناس مانده لازم بود تا رسالتش را در زمینه هنرهای تجسمی و سایر آثار هنری انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی جنتی رونمایی از سایت ایران هنر را یکی از آرزوهای خود خواند و گفت: در زمینه کتاب اتفاقات خوبی مثل شهر کتاب روی داده که با بارگذاری کتابها در فضای مجازی در سراسر جهان قابل مشاهده است، در آثار سینمایی و موسیقایی هم چنین کارهایی در حال راه اندازی است تا علاقه مندان فیلم ها و قطعات موسیقی اصیل را دنبال کنند؛ این گالری نیز حمایت از هنرمندان سایر آثار هنری را در دستور کار دارد.

علی جنتی افزود: هر اثر اصیل هنری به فضای خشک و کسالت آور اطراف خود روح می بخشد چرا که یک اثر هنری فشرده ای از دانش، تجربه ها و الهامات هنرمند است به همین سبب تصویب کردیم تا همه دستگاه ها بتوانند یک درصد از هزینه های کل عمرانی خود را به خرید آثار فرهنگی هنری اختصاص دهند.

جنتی با اشاره به بحث اقتصاد فرهنگ و هنر و اقتصاد خلاق گفت: طی یکی دوسال گذشته آثار خوبی نوشته و ترجمه شده است و از دولت خواسته ایم که حمایت از آن را تصویب کند اما اعضای اقتصادی دولت به بخش های فرهنگ و هنر توجهی نمی کنند و بیشتر به سراغ آب و فاضلاب و جاده می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق یک آرزوی وزیر ارشاد با رونمایی از گالری ایران هنر

تحقق یک آرزوی وزیر ارشاد با رونمایی از گالری ایران هنر