مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 19:302016-07-23اقتصادي

تصویب افزایش سرمایه یک هلدینگ معدنی


کدال مخفف سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران که تمام اطلاعات با اهمیت و صورتهای مالی میان دوره ای و پایان سال مالی شرکت ها را طبق دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر می کنند.

- این اطلاعات هم برای استفاده کنندگان داخلی و هم استفاده کنندگان خارجی بسیار قابل اهمیت است چون وضعیت و عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بازار سرمایه را منتشر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی"، خلاصه ای مختصری از اطلاعیه های منتشره شده در سامانه کدال از زمان آخرین گزارش خبرگزاری تا 02/05/1395 ساعت 12:30:شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات: تصویب افزایش سرمایه 27 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی در مجمع فوق العاده.

شرکت گروه صنعتی سپاهان: پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30/12/1395 دوره 3ماهه (حسابرسی نشده) دوره منتهی به 31/03/1395 ،185 ریال اعلام کرد که نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازقبل بدون تغییر، پوشش 3ماهه 28% مبلغ 51 ریال می باشد.

شرکت ذوب آهن اصفهان: ارائه صورتجلسه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر عدم تقسیم سود نقدیشرکت داروسازی فارابی: آگهی دعوت به مجمع عادی فوق العاده مبنی بر تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایهشرکت پالایش نفت تبریز: ارائه صورتجلسه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی31 ریالی به ازای هر سهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب افزایش سرمایه یک هلدینگ معدنی

تصویب افزایش سرمایه یک هلدینگ معدنی