مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 17:052016-07-23اجتماعي

بیش از 8 هزار معلم خراسان رضوی متقاضی انتقال


8 هزار و 119 معلم در استان خراسان رضوی، خواستار نقل و انتقال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما"، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: نقل و انتقال فرهنگیان بر اساس نیاز آموزشی و با هدف توسعه عدالت آموزشی و ارائه خدمات بهتر آموزشی صورت می گیرد.

سید جواد حسینی، با بیان اینکه تلاش می شود توزیع معلمان در سطح استان با پاسخ به نیاز آموزشی توام باشد، اظهار کرد: از مجموع معلمان متقاضی نقل و انتقال، هزار و 82 نفر متقاضی خروج از استان و هزار و 336 نفر نیز از سایر استانها متقاضی ورود به خراسان رضوی می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: نواحی 47 گانه آموزش و پرورش این استان امسال در زمینه نقل و انتقالات بیشترین اختیارات را در مقایسه با سال های گذشته دارند.

حسینی اظهار کرد: نتایج اولیه نقل و انتقالات آموزش و پرورش استان، تا نیمه اول مرداد ماه اعلام می شود و با درنظر گرفتن فرصت برای اعتراض و بررسی مجدد اعتراضات، نتایج نهایی نقل و انتقالات فرهنگیان این استان 25 شهریور ماه اعلام می شود.

وی افزود: مهر ماه امسال دو هزار و 341 معلم جدید به آموزش و پرورش این استان افزوده می شوند که دو هزار و 47 نفر از این تعداد، اولین گروه دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و 294 نفر آنان نیز، قبول شدگان آزمون استخدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 8 هزار معلم خراسان رضوی متقاضی انتقال

بیش از 8 هزار معلم خراسان رضوی متقاضی انتقال