مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 14:112016-07-23ورزشي

کشتی گیر المپیکی زنجان خبر داد آمادگی 80 درصدی برای حضور در مسابقات المپیک ریو


کشتی گیر المپیکی استان زنجان با اشاره به آمادگی 80 درصدی برای حضور در مسابقات المپیک ریو، گفت: در مسابقات المپیک 2016 ریو با بالاترین آمادگی جسمانی و روحیه کشتی خواهم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، میثم نصیری بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل و بدرقه ورزشکاران المپیکی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار است که از استان زنجان دو سهمیه المپیک کسب شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را در این بازی ها به کار خواهد گرفت، اضافه کرد: امیدوارم بتوانم در المپیک 2016 ریو بهترین نتیجه را برای کشورم و استان زنجان کسب کنم.

ملی پوش تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات المپیک 2016 ریو تصریح کرد: از همشهریان و مردم عزیز ایران می خواهم تا دعایم کنند تا برای لحظه ای هم که شده دل همشهریان و مردم را شاد کنم.

نصیری همچنین ادامه داد: خوشبختانه در وضعیت بسیار خوبی از لحاظ روحی قرار دارم و امید است تا مزد زحمات خود را در این بازی ها بگیرم.

وی با اشاره به وضعیت جسمی خود برای حضور در این دوره از بازی ها نیز گفت: به لحاظ جسمی نیز به مرز آمادگی 80 درصدی رسیده ام.

ملی پوش تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات المپیک 2016 ریو در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در این چند روز مانده تا بازی ها نیز همه تلاش خود را برای رسیدن به اوج آمادگی انجام خواهم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیر المپیکی زنجان خبر داد آمادگی 80 درصدی برای حضور در مسابقات المپیک ریو

کشتی گیر المپیکی زنجان خبر داد آمادگی 80 درصدی برای حضور در مسابقات المپیک ریو