مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1395 ساعت 07:052016-07-20پزشكي

مشاجره زوجین حتی جلوی نوزادان ممنوع


همه می دانیم که وجود محبت و صمیمیت بین والدین و ابراز آن به یکدیگر و از طرف دیگر آشکار نکردن مشاجرات در حضور فرزندان باعث افزایش حس امنیت و موجب اعتماد فرزندان به فضای خانواده خواهد بود.

- آیا میدانستید حتی مقابل نوزاد شیرخوار نیز نباید دعوای زناشویی داشته باشید و اجازه ندهید فرزندتان مشاجره شما را ببینید چون با این کار سلامت روان وی را در معرض خطر قرار میدهید نبود صمیمیت میان والدین از مهمترین عوامل بروز مشکلات روحی و روانی در فرزندان خواهد بودابتدایی ترین و مهم ترین کاربرد روانی خانه برای فرزندان ایجاد حس امنیت و وجود محیطی امن برای زیستن است که در آن محیط هیچ تهدیدی از جانب فرزند احساس نشود، از این رو در خانواده های طلاق یا حتی طلاق عاطفی و زندگی های نابسامان به دلیل عدم تأمین فضای امن خانوادگی و فردی برای والدین و فرزندان، سلامت روانی هیچ یک از اعضای خانواده تأمین نمی شود.

سلامت روان در لغت به معنی سلامت هیجانی و روانشناختی است اما تا حالا به این فکر کرده اید که یک انسان سالم چگونه انسانی است؟ روانشناسان یک تعریف کلی و ساده ارائه می کنند: وقتی فرد می تواند نیازهای زیستی خود را برآورده و از توانمندی های خود به طور مناسب استفاده کند، به لحاظ سلامت روانی یک انسان سالم محسوب می شود، این شخص می تواند دوستان خوبی بیابد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاجره زوجین حتی جلوی نوزادان ممنوع

مشاجره زوجین حتی جلوی نوزادان ممنوع