مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1395 ساعت 16:462016-07-17پزشكي

پانسمان بیماران پروانه ای از اوایل مرداد رایگان تامین می شود


وزارت بهداشت از اوایل مرداد پانسمان های افراد مبتلا به بیماران پوستی «EB» را که به بیماران پروانه ای معروف هستند، - رییس سازمان غذا و دارو گفت: وزارت بهداشت از اوایل مرداد پانسمان های افراد مبتلا به بیماران پوستی EB را که به بیماران پروانه ای معروف هستند، به صورت رایگان تامین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رسول دیناروند گفت: بیماران پروانه ای داروی خاصی ندارند و فقط پانسمانی دارند که باید به صورت مداوم استفاده کنند.

وی اضافه کرد: چهار ماه پیش با دستور وزیر بهداشت، قرار بود، یکی از مراکز تحقیقاتی یکی از دانشگاههای علوم پزشکی با همکاری خانه EB تامین این پانسمان را به عهده بگیرد اما هنوز این مرکز به تعهدش عمل نکرده است.

وی گفت: قرار بود با محوریت خانه EB این بیماران ثبت شوند و کمک های وزارت بهداشت برای تامین پانسمان این بیماران از طریق دانشگاه علوم پزشکی متعهد شده، به صورت متمرکز از طریق خانه EB ارائه شود.

معاون غذا و داروی وزیر بهداشت افزود: با توجه اینکه پس از چهار ماه مرکز تحقیقاتی دانشگاهی نتوانست به تعهد خود عمل کند، ما در سازمان غذا و دارو تصمیم گرفتیم که این پانسمان را تامین کنیم و در اختیار خانه EB قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانسمان بیماران پروانه ای از اوایل مرداد رایگان تامین می شود

پانسمان بیماران پروانه ای از اوایل مرداد رایگان تامین می شود